Thursday, March 19, 2015

Serlahkan Kasih Sayang Anda Kepada Ibu Ayah Dengan Memberi Hanya Yang Terbaik Untuk Mereka

 Serlahkan Kasih Sayang Anda Kepada Ibu Ayah Dengan Memberi Hanya Yang Terbaik Untuk Mereka

Kata orang dulu-dulu, sayangkan anak tangan-tangankan, sayangkan isteri tinggal-tinggalkan. Masih boleh digunakan lagi ka istilah ni? Boleh, ikut kesesuaian. Itu untuk anak-anak dan isteri. Kalau untuk ibu dan ayah pula macam mana? Nah, tak susah pun. Kalau sayang ibu dan ayah, berikan lah yang terbaik yang diperlukan mereka diusia emas mereka.

Apa Yang Diperlukan Ibu & Ayah diusia Emas Mereka?

Waktu kita yang lapang untuk mereka adalah salah satu yang mereka perlukan. Tak diakui, anak-anak sekarang sibuk tak kira masa. Siapa? Anak-anak tu termasuklah saya yang hina ini. Andai kita punya waktu terluang, luangkan sedikit masa untuk mereka. Kita hanya tahu usia kita semakin meningkat, tetapi kita kadang-kadang lupa yang mereka semakin tua.

Selain masa lapang, ibu dan ayah perlukan kesihatan yang baik untuk mereka beramal ibadah, untuk beriadah, untuk jalan-jalan makan angin. Kita pun sama jugak keperluannya, tetapi mereka perlukan lebih seiring dengan usia mereka yang jauh lebih dari kita. Iya, kesihatan semua tu atas izinNya Yang Maha Berkuasa, tetapi kita boleh berusaha dengan apa yang kita ada. Jadi, untuk hal ini kita boleh bantu ibu dan ayah mengekalkan kesihatan dan memantapkan tenaga dengan makanan tambahan / supplements / vitamin. Serlahkan Kasih Sayang Anda Kepada Ibu Ayah Dengan Memberi Hanya Yang Terbaik Untuk Mereka.

Vivix, salah satu pilihan terbaik untuk ibu dan ayah diusia emas. Dalam bentuk cecair yang mudah diminum dan ditelan. Kita ada pilihan untuk minum terus 1 sudu teh, ataupun boleh dibuat jus dengan campuran jus kegemaran lain. Rasa yang pasti tak mengecewakan.

Baru-baru ni kami dapat order dari seorang anak yang tinggal di selatan tanah air, yang orderkan Vivix untuk ibu dan ayahnya dikampung yang tinggal berdekatan dengan kami. Alhamdulillah, semoga anak ini dikurniakan kelapangan rezeki juga waktu untuk bersama dengan ibu dan ayah dikampung kelak. Cara terbaik anak ni lakukan untuk beri yang terbaik untuk ibu dan ayahnya walaupun tak dapat pulang bersua muka. Pastilah berbunga-bunga hati ibu dan ayahnya dengan "hadiah" yang cukup bermakna dari seorang dari kejauhan. Hati ibu dan ayah mana yang tak bangga dengan pemberian anak yang pentingkan kesihatan mereka, kan?

Jadi, kepada yang tengah mencari-cari idea untuk hadiah bermakna kepada orang tersayang, boleh jadikan VIVIX sebagai hadiah istimewa itu :)

Andai berminat untuk kami hantar, boleh saja kami bantu. Ramai dah cuba dan yakin dengan khasiatnya. Jadi, jangan teragak-agak nak cuba juga :)
Vivix dalam set kecantikkan


Vivix sebagai agen anti-aging

Vivix dalam membantu pesakit diabetis




LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger