Thursday, January 9, 2014

Vivix Menurunkan Power Cermin Mata

Vivix punya pasal tajuk cerita ni.


3bln lepas buat cermin mata baru gara2 power turun. 2hari lepas, pi cek mata lg sebab sakit kepala melampau. Tp p cek kt tmpt lain. Sgt terkejut, power turun lg. Syukur Alhamdulillah. Jadinya, duit pn melayang la kena wat cermin baru. Sgt malang bila cermin akan siap lg seminggu. Gagahkan jgk pakai cermin lama pg smlm. Tp serius xmampu.

Ptg nya, tpaksa p kedai yg lama dulu, minta buat cermin biasa dgn power baru. Opto tu tkejut. "eh kak, u baru ja tukar cermin. Xkan dah pening kepala. Ok u bg nama, i cek". Bila dia amik rekod, "iya la kak. U Buat cermin bln 10. Baru 3bln. Xpa, i cek dulu". Lepas cek, dia angguk, "ya, memang power turun". Tp muka memang kehairanan. Then dia tanya, "dulu kak ada kencing manis ka?". Haha. Nk tergelak i. Xda la. I Pun xtau pasai pa. Nasib baik boleh buat cermin baru yg biasa dgn harga rm49. Murah memang la murah. Tp cuma nak pakai seminggu ni ja. Cermin baru? Hmm, byq nanti sambil pejam mata la.
Ni vivix punya pasal. Hehe. Target nak turun lg. Kalau dpt turun smpai xperlu pakai cermin, syukur sgt. Tp apa pn memang sgt2 bersyukur dikurniakan mata yg sihat.

Vivix utk mata saja ka? Xla. Utk keseluruhan. Kemarin SIL tersayang repeat order botol kedua. Kes nk cun punya pasal. Serius, memang dah cun dgn ambil 1botol. Nampak mcm umur 20an gitu. Kulit cantik tanpa makeup. Senang cerita, natural beauty la.hehe.

Lg? Kakak kwn, menderita stroke hanya terbaring. Dgn ambil 1minggu, bdn makin kuat. Dah mampu bangun. Alhamdulillah, perubahan positif. Kita usaha, doa, tawakal. Hanya Dia Yang Maha Penyembuh.


Kejadian Sebelum ni :

Kurangkan Power Cermin Mata Dengan Carotomax & Vivix Shaklee

 


Nak tahu lebih lanjut, boleh hubungi saya di talian:

SMS/WA: 0195581575
FB Personal: Rahaton Azirah Ramli



LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger