Sunday, January 12, 2014

Cantik Dengan Bawang Putih - Shaklee Garlic Complex


Rahsia org korea cantik. diorang makan 1-2 biji labu bwg putih sehari...bagi customer yg berjerawat syorkan dulu makan garlic Shaklee bagi membunuh bakteria dlm kulit dulu..then baru suggestkan set yg lain mcm resdung or skincare lain.
Pesakit darah tinggi pun elok jugak boleh menurunkan tahap kolestrol dalam darah. boleh menhangatkan badan bagi mereka yang selalu sakit sendi n angin badan.

yg ada masalah selalu sakit bhgn v, maksudnya keputihan yang melampau, tu pun elok..sebab dia bunuh kuman yg terdapat di V- section tu...

Menjadi satu budaya di Korea dimana orang-orang tua memakan bawang putih mentah di kebun dan kuil. Haaaa patutlah orang Korea ni tetap awet muda ja kan, Rupa-rupanya mengamalkan bawang putih dalam diet harian diaorang. Kawan yang baru pulang dari Korea pernah menceritakan, di sana agak sukar untuk menjumpai orang yang tubuhnya gemuk, terutamanya pada gadis-gadis Korea yang langsing-langsing belaka. Menurut para pemandu pelancong Korea, hal itu adalah kerana khasiat bawang putih. Katanya, kerakusan orang Korea terhadap bawang putih ini menyebabkan orang Jepun memberikan gurauan bahawa orang Korea adalah si Pemakan Bawang Putih, meskipun orang Jepun sendiri kebanyakannya suka makan bawang putih.


Kredit: Idayu Ibrahim

Orang kita?? Orang kita sangat suka masukkan bawang putih dalam setiap masakan. Tapi, tak pernah makan pon kan? Betol? Eheheh..normal la kan. Letak bawang putih sekadar nak kan rasa & bau bawang putih saja. Macam mana nak tukar habbit makan bawang putih ni? tak lalu la.

Ok, senang saja. Shaklee Garlic kan ada. Senang, selamat, semulajadi & berkesan. Telan saja. Tak perlu pon susah2 nak kunyah. Ehehehe.. faham saja la kan kalau nak kunyah bawang putih mentah tu kaan.


Kenapa Perlu Pilih Tablet GARLIC COMPLEX SHAKLEE ??



Dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas racun perosak dan ditanam secara organik di California, USA pada waktu musim panas.



Ia dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif (tidak semua tablet garlic yang dijual mengandungi Allicin aktif). Dwi-teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. Perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan Spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000 mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.


Berminat untuk merasai sendiri kebaikan GARLIC SHAKLEE ?? 
Nak tahu lebih lanjut, boleh hubungi saya di talian:

SMS/WA: 0195581575
FB Personal: Rahaton Azirah Ramli


  


LinkWithin

Related Posts Plugin for Blogger